<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Űzött vad

2009.05.20. 23:18 | külképviselet | Szólj hozzá!

Ma űzött vad voltam. Kész. A tegnapi egész nap kimaradása után ma kellett mindent elrendezni és előkészíteni a holnap induló 3 napos vidéki turnéra. Ahova magam megyek, mert az egyik sofőr szabin van, a másik a főnököt viszi Szczecinbe, a harmadik meg félállású és túl sok túlórapénzt kéne neki fizetni, ha ő vinne el.

A menü: Varsó - Leszno, bíróság - Poznań, börtön - Gorzów Wielkopolski, kórház - Varsó.

Ma pedig jelentések haza, egyeztetés vagy 4 otthoni és 2 itthoni társszervvel, családtagokkal, céggel, ki tudja ki mindenkivel, egy nap alatt 4 különféle megoldás találása, ötfelé konzultálása majd elvetése a komplikált jogi és orvosi vonatkozások miatt, végül aztán az ixedik, ezer körülmény megfelelő együttállása esetén működő potenciális megoldás megtalálása. Az őrült ügyében még holnap derül ki két kulcsfontosságú sarokpontról, hogy működik-e - az első az én misszióm sikerén múlik, hogy sikerül-e aláíratnom vele egy bizonyos papírt. Reménykedjünk. A balesetes tag ehhez képest sima ügy. Szeretem ezt a melót nagyon... :)

"Szerencsére" ma este 6-kor még honvédelmi napi fogadás is volt nálunk, úgyhogy túlóráztam, addigis utolértem magam a melóval. (Közben még az is kiderült, hogy a kocsi, amivel holnap utazok, az "ja, hát az épp szervízben van..." - érte kellett menjünk Zolival, a legnagyobb dugóban, délután ötkor - vagy egy óráig tartott a dolog.) A fogadást nem hagyhattam ki, mert ismét nekem kellett a főnöknek tolmácsolnom. De csak a minimálisan szükséges időre mentem fel (már keresett mindenki, mert az utolsó pillanatig az irodámban írogattam az utolsó faxokat ide-oda), letudtam a tolmácsolást, és rohantam el, a kajahalmokra rá sem néztem.

Merthogy jött Kinc, és mentünk együtt edzeni - én vívni, ő fitnessre, az én klubom mellett lévő edzőterembe. A vívás amúgy megint felejthető volt - 5 vereség 4 győzelem, elég gáz, jó mondjuk hetek óta nem voltam normál edzésen, mindig csak szerdán jutok el az utóbbi időben.

Most pedig megyek rögtön aludni (Kinc már cs*szeget egy ideje hogy menjek), mert holnap korán indulás, délután 2-ig meg kell járjam Lesznoban a bíróságot és onnan vissza Poznańba a dutyiba, mert az 2-kor zár. Én leszek az országút réme, ha meg akarom járni... A guglimaps szerint ez röpke 486 km. (A teljes 3 napos "kirándulás" pedig 1113.) Ja és az egész előtt még be kell fejezzek 2 iratot, amire ma nem volt időm, és vinni kell.

Jelentkezem szombat este (ha nem én leszek a következő konzuli ügy, hehe...).

Jó éjt!

Ez vár rám:


Wyświetl większą mapę

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr131134569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport diplife konzuli
süti beállítások módosítása