<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Warszawa, moja kochana...

2009.08.15. 21:57 | külképviselet | 2 komment

Teraz że za parę dni stąd wyjeżdżam, uświadamiam sobie, jak ja kurczę kocham to bryzdkie, socrealistyczne, fantastyczne, szare, zielone, moje miasto. I jak ja lubię tu żyć, i jak mi będzie brakowała Warszawa.
Jeżdżę po ulicach, oglądam słoneczne zielone uliczki Sadyby, mosty, parki, kamienice przy Kruczej, MDM, Pałac Kultury... Wczoraj przeszedłem przez cuchnące podziemia Dworca Centralnego, i pomyślałem że tak, ten smród, to dla mnie paradoksalnie element tożsamości miasta, jedno z niewielu "namacalnych" detali, które pozostały takie same od czasu mojego dzieciństwa do dziś, i łączą się nierozłącznie z moim życiem. A takich elementów jest tu coraz mniej - prawdopodobnie jeśli za parę lat tu wrócę, tego zapachu też już nie będzie, mają przecież przebudować cały dworzec. Prawdopodobnie za parę lat nie będzie też już starych tramwajów 13N, ani Ikarusów... Następne skrawki dzieciństwa znikną w bezdennej otchłani czasu.
Kiedy tu przyjechałem, wszędzie odczuwałem, jak bardzo zmieniła się Warszawa od czasów mojego dzieciństwa. Teraz jednak, może dlatego, że właśnie ją opuszczam, odczuwam silnie właśnie ciągłość pomiędzy różnymi etapami mojego tutejszego życia. W końcu to miasto, w którym spędziłem dokładnie jedną trzecią mojego dotychczasowego życia.
Wszyscy moi koledzy, których żegnam, mówią mi "do widzenia, przecież ty prędzej czy później i tak tu wrócisz". Chyba mają rację. Taki już mój los, człowieka o dwóch Ojczyznach... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr631310183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kin(c) 2009.08.25. 09:08:48

huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po powrocie z Bp. i HU.... chcę wrócić

V.E. 2009.08.25. 17:19:46

Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie takze chodzilam po ulicach, i do dzisiejszego dnia pamietam jak wygladaly betonowe elementy ulic, jakie byli parki. Chcialam wrócic do Ojczyzny, ale czesc mojego zycia, i serca takze pozostalo w W-wie. Staralam sie zapamietac pokój dyzurny w Klinice, kiedz poraz ostatní mialam dyzur na Oczki. Tak wiec ja Ciebie bardzo dobrze rozumiem.
Címkék: warszawa post po polsku
süti beállítások módosítása