<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Csőstül, így a végére...

2009.08.11. 23:47 | külképviselet | Szólj hozzá!

Most hogy megkezdtem utolsó hetemet a hivatalban, máris látszik, hogy ez az egyik legmelósabb hétnek ígérkezik az utóbbi időben. Már tegnap le kellett mondanom egy utat Łódźba (ahol csak elbúcsúztatni akartak), részint azért, hogy Amandát ne hagyjam itt egyedül, részint azért, mert - bingó - egy újabb magyart csuktak le, ez már a negyedik tíz napon belül, én nem tudom mi történik. (Illetve nagyon is tudom, mi történik: bezárták Krakkót. Ebből a 4-ből 3 Krakkó korábbi illetékeségi területén történt, pár hónapja még nem lett volna semmi dolgom velük.)
Ma viszont Amanda befejezte Varsói ténykedését (7 nagyobb interjút és némi kisebb hanganyagot készített, sajna egyenlőre nem tudni, mikor és mi megy majd le ebből az egészből a rádióban), úgyhogy koradélután levittem őt Lublin mellé, ahol épp zajlik a magyar-lengyel-német-osztrák hadisír-felújító tábor, ahol fiatalok dolgoznak első világháborús német, orosz és osztrák-magyar katonai temetők helyrehozatalán. Amanda egy külön műsort készít erről, én pedig a kövi képviseletében hivatalosan meglátogattam a magyar résztvevőket (vagyis Misit és embereit - cserkészmaffia, természetesen :))
Kb. 3 órára értünk le Opole Lubelskie mellé, ahol egy elhanyagolt, gazzal benőtt temetőt tisztítottak éppen, illetve éppen befejezték aznapra, épp ott értük őket, mielőtt indultak volna vissza a szállásra. Sajna Ami így nem tudta a mikrofonnal rögzíteni a balták csattogását, úgyhogy azt majd be kell hamisítani valahogy a riportba. :) Mindenesetre megnéztük velük a helyi templomot, aztán még egy temetőt, ami már fel lett újítva, aztán elmentünk a szállásukra, ahol kaptam egy vacsorát, elbúcsúztam, és jöttem haza. Tepertem ezerrel, mert nem volt itthon macskakaja Fritznek, úgyhogy 10 előtt haza akartam érni, hogy még bejussak a Mall-ba, ami 10-kor zár. Szerencsére sikerült, így Fritznek nem kell majd éheznie. Mondjuk így is, amikor kivettem a macskakajás zacskót, Fricike azonnal rám ugrott, és próbálta kiszedni a kezemből. Kicsit éhes volt a szentem... Most már itt dorombol mellettem, mint a dízelmotor. :)

Jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr371308651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: macska diplife konzuli
süti beállítások módosítása