Vasárnap hazaérvén Lublinból történt velem egy kisebb baleset: amikor a kocsival befaroltam a garázsba, a kézifék nem fogta meg rendesen a kocsit a lejtőn, hátracsúsztam, és bezúztam a jobb oldali visszapillantó tükröt. Szerencsére a tükör külső burkolata egy az egyben leesett és sértetlen maradt, a tükörbeállító elektronika is, még a tükörbe épített index izzója is, csak néhány kisebb műanyag alkatrész tört össze, és persze maga a (szintén műanyag) tükörlap.
Felhívtam a szervízt, OK, persze helyben megcsinálják, csak hétfőn jelentsem be a kárt a biztosítónál, ők intézik a CASCO-t is, helyben ingyen megcsinálják kedden. Szuper.
Úgyhogy elgurultam ma a szervízbe, ahol fél órányi tökörészés árán elkészült a terjedelmes biztosítási kárfelvételi dokumentáció, majd a szervizes srác mondta, hogy üljek le pár percre, átmegy a szerelőkhöz, megkérdezi mikor lesz kész.
20 perc múlva jött vissza azzal, hogy sajnos rossz híre van: nincs raktáron alkatrész a tükörhöz, Németországból kell hozatni, úgyhogy sajnos csak jövő szerdán tudják nekem megcsinálni.
Finoman szólva elképedtem kissé - a visszapillantó tükör, így laikus szemmel, a sérülésnek leginkább kitett alkatrészek közé tartozik egy autón. Hogy lehetséges az, hogy egy hivatalos márkaszerviznek nincs raktáron visszapillantó tükre, és Németországból kell hozasson? Az ügyfél meg járjon 8 napig tükör nélkül? Kinc (aki velem volt épp) totál kiakadt ezen (főleg hogy összességében majdnem 2 órát töltöttünk el a szervizben). És teljesen jogosan.
Egy vacak tükör - Németországból
2009.04.21. 19:34 | külképviselet | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr161101291
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek