<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Buller

2008.09.07. 21:20 | külképviselet | Szólj hozzá!

Tegnap bulinap volt.

Kezdetnek pénteken Kinc kitalálta, hogy meghívná pár barátnőjét egy grillre, mert egy német csaj akit megismert Bonnban most épp itt van Varsóban, és hogy milyen jó lenne egy ilyen grillre a teraszom. OK, úgyse volt még itt ilyesmi. Elmentünk bevásárolni (kb. 10 kiló grillezni való hús és cukkini-padlizsán típusú egzotikus zöldségek :), valamint kb. ugyanannyi salátának való), meg is volt minden - csak épp grillt nem kaptunk. Általában Varsóban minden nagyobb bevásárlóközpontban lehet kapni 10 Złotyért egyszer használatos grillt - most viszont valamiért úgy látszik mindenhol úgy döntöttek, hogy a grillszezonnak vége, vagy hogy aki akart grillt venni az már vett, és ezért nem volt sehol, pedig 3 helyen is kerestünk. Faszén az volt, minden mennyiségben, de hát ugye tüzet rakni mégse fogunk a teraszon. Úgyhogy végül maradt a sütő. Kinc becsületére legyen mondva, állta a cechet, és az előkészületeket is magára vállalta, beleértve némi takarítást is. Szerencsére besegített Patrik is (Kinc régi féllengyel ismerőse Pestről - és jelenleg gyakornok a kövin).
A csajokkal és Patrikkal aztán elköltöttük grill-ebédet, és ők mondták, hogy mennek este az Orange Warsaw Festival koncertre a Centrumba - délután óta jónevű együttesek lépnek ott fel, teljesen ingyen. Én ugyan hallottam hogy ez lesz, de nem annyira terveztem elmenni - végül aztán abban maradtunk hogy együtt elmegyünk. Úgyhogy miután kivakartuk a házat el is indultunk Kinccel és Patrikkal (a csajok előbb leléptek már).

Amikorra odaértünk már 7 után járt az idő, úgyhogy lemaradtunk az Apollo 440-ról, és a Teddybearsből is csak az utolsó számot hallottuk (ami viszont jó volt [Punkrocker], talán az egész este legjobb száma). Utána jött viszont a két fő sztár: Kelly Rowland és Wyclef Jean (ex Fugees). Nekem alapjában véve egyik sem a stílusom, úgyhogy főleg csak Kinc kedvéért hallgattam végig őket. Kelly Rowland szerintem - azon túl hogy nem bírom az efféle nyálat - még csak nem is volt túl meggyőző, kb. egy szám volt élvezhető az egész koncertből. Wyclef viszont legalább hangulatot csinált, azt meg kell hagyni, bár az pl. nagyon nem smakkolt, hogy politikát vitt bele, ráadásul amerikait (úgy kampányolt Barack Obama mellett, mintha a többtízezres közönség közt lett volna akárki is, aki szavazhat az amerikai elnökválasztásokon. Lehet hogy azt hitte, Lengyelország valahol Arkansas és Tennesse közt terül el, végülis volt áram és betonozott utcák, akkor ez muszáj az USA lengyen, hiszen az USA-n kívül csak bennszülött törzsek élnek sárkunyhókban ugyebár. :P) Emellett szidta Busht mint a bokrot :P, amivel amúgy egyetértek, de azért mégsem kéne szerintem a zenébe ilyesmit belevinni. Főleg nem olyan átlátszóan manipulatív módon hogy "aki ugrál az Obamát támogatja, aki nem ugrál az meg McCaint és rohadt rasszista". Hát menjetek a francba, tőlem mindkét jelölt elmehet a pitlibe meg vissza, nem támogatom én egyiket se, hagyjanak békén velük, én koncertre jöttem és nem valami demokrata kampánygyűlésre Brooklynba. (Ha engem hívott volna fel a színpadra a pár "szerencsés nyertes" lengyel helyett, valami olyasmit mondtam volna neki hogy "Hey yo bratha ya music is really cool but just forget about ya politics, U know we're not in da States here and we don't care a shit about Obama, McCain and all the other assholes that U have there in America, we came for a concert here, this is not a bloody democrats electory convention, so just forget about politics, thank ya." :D)
A végén aztán a koncertnek nem akart vége lenni, és átment valami bulifélébe, playbeckről nyomattak még cuccokat a kemény magnak akik ott maradtak őrjöngeni, ez szerintem már szánalom volt - végül el is jöttünk 1/2 2 felé. Ja és még egy dolog árnyékolta be a dolgot: a lengyel konferanszié, aki valami szánalmasan idióta, nyaller és gyenge volt, ezt a pasast valahova nagyon messzire el kellene kergetni, mielőtt jövőre elkezdődik ugyanez a fesztivál (merthogy állítólag lesz).

Ami az egészben a leghasznosabb volt, hogy kiszedtem Kincből egy ígéretet, hogy cserébe ő is eljön majd velem bármilyen koncertre, ahol az én zenémet játsszák (merthogy a múltkor megtagadta hogy eljöjjön velem Roisin Murphy-re a Stodoła-ba). Úgyhogy jön még kutyára kamion, kedves Kinc... :D

Ízelítő:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr44653056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene buller csajdolgok
süti beállítások módosítása