<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Silesia - vége

2008.08.11. 22:27 | külképviselet | Szólj hozzá!

Nos, itt a folyt., de már az utolsó, mert szombat délután már nem jutottam Internethez - a tábori internet-kávézót már elkezdték bontani, megszűnt a swich, és az irodában net nélkül maradtunk. Csak Sebastian szerverét lehetett elérni, de azzal nem mentem sokra. Úgyhogy a befejező részt már itthonról írom.

Szóval megvolt az utolsó nap - a VIP-ek nagy része lengyel volt, úgyhogy rá tudtam bízni őket Tomekre és Kasiára. Így aztán 4-kor végül beültem a V4 külügyi vezetői találkozóra, ami viszonylag konkrét volt - érdekes volt most Rafał és a ZHP javaslatai közt viszontlátni olyan ötleteket és projekteket, amiket évek alatt Jurekkel, Perłával, Aniával és lengyel külügyesek egymást követő generációival közösen dolgoztunk ki, és mindeddig lepattantunk velük - elsősorban a lengyel - szövetségi vezetésről.

A találkozó közepén csörgött a telefon, hogy megérkezett a főnök (vagyis a nagykövet úr). Nyomás ki, Csommal épp idejében értünk a főbejárathoz. A főnököt én csak üdvözöltem és rábíztam Csomra, mert vissza akartam menni a tárgyalásra - azért mondjuk nem irigyeltem, hogy a záróünnepélyig hátra lévő mintegy 3 órában neki kellett valamit kezdenie vele. De ez már CsP volt. :P Én visszamentem a tárgyalásra, ami még kb egy óráig tartott. Utána újra találkoztam Csommal és a főnökkel, akik addigra körbementek a táboron (ami nagyjából előrehaladottan lebontott állapotban volt, úgyhogy sem a magyar kiállítás, sem az altábori építmények nem álltak már) és megebédeltek, miközben Csom felteszem lyukat beszélt a főnök oldalába. Így is volt még egy óra - én pedig suttyó módon megintcsak otthagytam őket, és elmentem a V4 külügyesekkel ebédelni, utána pedig benéztem az irodába. Végül aztán megkezdődött a záróünnepség, én átvettem a főnököt Csomtól, és felvittem a vendégeknek felállított tribünre.
A főnök a záróünnepély kezdetén azonban, miközben épp Wiśniával bájologtam, magához intett, és mondta, hogy ő ahelyett hogy ülne itt a tribünön egyedül a lengyel fejesekkel, inkább lemenne a néphez. A "nép" (vagyis az 1600 résztvevő) ekkor az arénában kavargott és tombolt, a színpadon épp a tábori dalt játszották. Hát jó. Bevegyültünk a főnökkel a tömegbe, és a magyarok felé orientálódtunk. A főnököt egyből kiszúrták, fekete öltönye eléggé kirítt az egyenruhák közül (montam is persze mindenkinek hogy ő a nagykövet), és egyből letámadták: kezébe nyomtak egy pecabotos zászlót, amit elkezdett lengetni, később többen kértek tőle aláírást a nyakkendőjükre. Közben meg ment körülütte a tipikus dzsemboris zászlólengetős-csatakiáltozós-éneklős tombolás. Hát nem mondom, volt alkalma megtapasztalni a nemzetközi cserkésztábori aréna-fílinget... :) Viszont ezután nem maradt sokáig, mert estig még vissza akart érni aznap Varsóba, úgyhogy pár dal után diszkréten lelépett. Elkísértem a kocsiig, majd vissza az arénába. A záróünnepség maga kissé hosszúra sikeredett, és bár látványosnak szánták, kissé sok volt a szöveg, és ráadásul egy része csak lengyelül, úgyhogy az átlagrésztvevő szerintem viszonylag kevéssé értékelte. :s Én is nagyrészt Misiával beszélgettem közben. :$
Az egész végén volt egy rövidebb rész, amiben minket magyarokat, mint a következő tábor szervezőit szólítottak ki. Gergőék - okosan - csak pár szót mondtak, aztán leugrottak a színpadról, és a tömeg közé szórtak egy rakat strandlabdát, amiken a Concordia 2010 weblapjának a címe volt olvasható, meg egyéb repicuccot. Jobb az ilyen akció, mint egy fél órás duma rossz angolsággal, amiből a fél társaság úgysem ért semmit.

A záróünnepség után megejtettük utolsó eligazításunkat az iroda személyzetével, elbúcsúztunk egymástól, kaptunk szép kis ajándékokat Kasiától, volt süti meg minden. Jó kis társaság volt, remélem egy részükkel találkozunk majd a Concordián is. Utána elnéztem a magyar sátor egykori helyére, ahol búcsúbuli volt, de nem igazán jött be a zene, aztán visszamentem 11-re az irodasátorhoz, ahol aztán 5-en elmentünk még meginni a Cedric által Belgiumból a kulturális fesztiválra hozott, de onnan végül kitiltott (csak a csokit engedélyezték a szervezők :P) 6 doboz különféle belga sört. :) Éjfélkor részt vettem a zárómisén, végül aztán 1 felé bealudtam.

Vasárnap pedig reggeli, bontás, pakolás aztán haza. Útközben a kocsim jelentősen szennyeződött: az egyik csaj, akit egy darabon elvittem, hátra ültette a hülye kutyáját, ami totál összenyálazta nekem a hátsó ablakot belülről, és teleszórta a hátsó ülést kutyaszőrrel. Amikor meg megálltam kajálni, az útszéli étterem kerthelységében megcsípte egy rohadt darázs a bal lábszáram. Este meg dugóba kerültem egy baleset miatt Konstancin felé (mert erre akartam elkerülni a vasárnap este borzalmas Janki-Raszyn bekötőutat) - emiatt este 9 előtt értem haza, 5 óra alatt. Igazán szerencsés út volt, köszönöm. De legalább Kinc vacsival várt. Valami jó a nap végére. :)

Szóval eddig tartott személyes szubjektív beszámolóm a Silesia 2008 IX. közép-európai nemzetközi cserkésztáborról. Jó volt azért, a sok hülyeség ellenére. Találkozunk 2 év múlva Magyarországon! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr20611468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: cserkészet szabi silesia
süti beállítások módosítása