<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Halál 3 hét kihagyás után - és valódi halál :s

2009.03.04. 23:28 | külképviselet | Szólj hozzá!

Kenya - és az azt követő még egy hét kihagyás - után ma voltam először harcos edzésen. Hát lehet, hogy jobb lett volna egyenlőre kihagyni. Bár hétfőn normál edzésen voltam ugyan, és le is nyomtam Beatát tőrben, de ez azért nem ugyanaz, nem kell 2 órán át folyamatosan ugrálni. De én meg abba az illúzióba ringattam magam, hogy ha Beatát lenyomtam, akkor tudom hozni a kötelezőt, úgyhogy nem lesz gáz.
Hát ehhez képest lett, mert ma gyakorlatilag mindenki úgy ment át rajtam, mint elefánt egy alacsonyabb fűcsomón. Na jó majdnem, mert a 3 abszolút kötelező győzelemből (Beata, Ania, Dominika) csak kettőt hoztam ugyan, de emellé még begyűjtöttem egy nem-egészen-kötelező skalpot is, de hát 11 csörtéből hármat nyerni, nos ez szánalom. Főleg, hogy amikor normálisan edzésben vagyok, ebből a konkrét 11 emberből úgy jó átlagként 8-at tuti le tudtam volna győzni, teljesen esélytelen igazából csak 1 ember ellen lettem volna (külön bosszantó, hogy ma az igazán kellemetlen ellenfelek, mindenféle országos bajnokok meg válogatottak meg ilyenek közül még csak nem is harcolt épp senki).
Mindezt tetézi, hogy miután kb. félgőzzel végigharcoltam a másfél órát, az utolsó csörtében Sylwek ellen gondoltam na, most már itt avége, akkor most már mindegy, kicsit belehúzok, és aktívabb leszek. Ugrottam kettőt, bevittem egy szimultánt - és azonnal görcs állt a vádlimba... :s Még szerencse hogy ez az  utolsó asszó volt, és már nem kellett folytatni. Halál...
Úgyhogy most aztán sürgősen bele kell húznom, hogy formába lendüljek ismét, nincs kegyelem. :s

Ui. Még hétfőn hallottam, hogy amíg én üdültem Kenyában, a CWKS-ben történt egy elég kemény baleset: egy 17 éves srácot egy edzőcsörtében egy 40-es pasi gyakorlatilag keresztüldöfött egy épp eltört párbajtőr penge csonkjával. A srác a helyszínen meghalt - nem volt rajta plasztron. A vívószövetség az eset miatt, ahogy az ilyenkor lenni szokott, egyből szabályszigorításon és keményítésen gondolkodik: elképzelhető, hogy kötelezővé teszik a 800 Newtonos erőhatás ellen védő plasztronok használatát, az eddigi 350 N-osak helyett. Ami jócskán drágább cucc persze - és emellett konkrétan egy törött pengecsonk ellen az sem véd meg (felfogni viszont egy 350-es is felfog belőle annyit, hogy ne szaladjon át az emberen, mint kés a vajon). Pedig lehet hogy elég lenne odafigyelni, és nem engedni senkit plasztron nélkül pástra lépni. Nálunk a klubban is bekeményítettek: már hétfőn észrevettem, hogy Wojtek plasztronban harcolt, pedig korábban mindig is hangoztatta, mennyire utálja, és nem volt hajlandó felvenni...

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr61982154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport
süti beállítások módosítása