<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

összevissza

2008.09.24. 23:48 | külképviselet | Szólj hozzá!

Ma némileg elhavazódtam a melóban, nem mintha lett volna pl. ügyfél (mert egy sem volt), de kezd alakot ölteni az októberi ünnepi rendezvénysorozat, és egyébként is összegyűlt némi meghirdetni való az itteni magyaroknak, úgyhogy nekiálltam hírlevelet szerkeszteni. A nagykövetségi számítógépeket alapjáraton nem lapszerkesztésre tervezték, emellett persze nem lehet rájuk csak úgy "partizánba" semmi programot se feltelepíteni, mert azt ugye csak a hozzáértők csinálhatják Pestről, és csak jogtiszta, fizetős szoftvert. A munkahelyi gépemre magam még egy nyavalyás winampot se tehetek fel (elvileg :P), hiába freeware, merthogy ez a "policy". Így aztán Quarkról vagy akármi profibb kiadványszerkesztőről álmodni sem lehet, marad a word. Wordben pedig újságformátumú cuccot tördelni nem egy álom, aki próbálta már, megerősíthet ebben. A grafikák folyton elcsúsznak, tökölni kell minden méretezéssel, a hasábokkal is gond van stb. Úgyhogy elvoltam vele mint a befőtt. Holnapután kész kell legyen - a gond csak az, hogy holnap utazom egész napra Łódźba, úgyhogy nem tudom hogy fogom befejezni. Mert a kész hírlevelet még haza kell hozzam, itthon a magángépemen (hehe) konvertálni .pdf-be hogy ne legyen 5 Mega mint .doc-ban, és úgy elküldeni pénteken. Merthogy a munkahelyi gépeken persze Acrobat sincsen. Természetesen.

Este meg megint választanom kellett: 6-tól kezdődött az idén őszi első magyar vacsora a Borpincében a VarsóiMagyarokkal, ugyanakkor, amikor az edzés. Megosztottam magam: 6-ra a Borpincébe mentem, onnan 7-re át az edzésre (harcos nap volt, és igen jó eredményt értem el: 18 csörtéből 11-et megnyertem, elég nehéz ellenfelekkel szemben is, más kérdés hogy 2 elvileg könnyű ellenféltől viszont kikaptam, c'est la vie), edzés után pedig 3/4 9 felé vissza a Borpincébe. (Kinc végig ott volt a többiekkel.) Toltam szendókat eredeti magyar paprikás szalonnával, yeah!!!, meg egy kicsit több mint egy fél gundel palacsintát, némi minimális roséval. Aztán végül 11 felé értünk haza.

Most meg némi közelharc árán kiharcoltam hogy Kinc ideengedjen és blogolhassak, még ma, bár biztos csak holnap fejezem majd be. :P (Tényleg, most fejeztem be, és már ma van. XD)

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr100680317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport cyber kolónia konzuli
süti beállítások módosítása