<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Barátok...

2008.01.23. 22:57 | külképviselet | Szólj hozzá!

Ma este Dips Club volt, onnan mentem edzésre.
És hazajövet belegondoltam megint, hogy mennyi barátommal szakad meg a kapcsolatom egy idő után törvényszerűleg... Találkoztam Luissal, aki már elvileg otthon ülne Quitoban - meghosszabbították február végéig, még egy ideig marad. De végül elmegy.
Aztán majd végül én megyek el.
A barátaim egy része szétszóródik a világban, egy része itt marad, de az én szempontomból utána már nem lesz ugyanaz. Luis, Laura, Milena, Jane, Diane, Greti, Katarina, Jason és mind a többiek csakúgy, mint Wojtek, Monika, Ola, Karina, Marek, Pati és a többi vívótárs, Jurek, Perła, Mateusz és a többi lengyel cserkészbarát...
Persze, én hazamegyek azokhoz a barátaimhoz, akiket otthon hagytam, és akikkel most nem nagyon van kapcsolatom, amit meg most sajnálok.
Minderre sokan azt mondhatják, miért kellett nekem elmenni? Maradhattam volna otthon, és az összes barátom ott lenne mellettem. De egyrészt a magamfajtának ez nem megy (és itt nem a szakmára gondolok, inkább a kulturális háttérre), másrészt pedig úgy érzem, hihetetlenül szegényebb lenne az életem enélkül - és nélkülük, akiket úgy nem ismernék. Akkor már jobb így - ha nem is látom az összes barátomat, azért tudom hogy ott vannak, és belül magammal viszem őket mindenhova, akárhova vigyen is az élet. És remélem ők is magukkal visznek egy kicsit belőlem, a világ minden szögletébe...
Khm, visszaolvasva kissé, patetikus, de ez van. :)
Miért is nem lehet az egész világot valahogy úgy összenyomni, hogy az összes barátom elérhető távolságban legyen?

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr82309360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport filó diplife
süti beállítások módosítása