<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Mindig valami új...

2007.12.09. 15:59 | külképviselet | Szólj hozzá!

Ma volt szabad időm, úgyhogy elhatároztam: a cserkészet oltárán áldozom fel, és szöszölök egy kicsit a szövetségi linkoldallal, meg úgy általában. Ha már a cserkészéletem manapság nagyrészt e-mailek, blogok és postok írogatására és honlapszerkesztésre korlátozódik, legalább ebben legyek aktív.
Általában azzal szoktam nekiülni a linkoldalnak, hogy jó, akkor ráteszem azokat a lapokat mikre külön megkértek, de az eredmény mindig az, hogy még ide-oda benézek, ennek-annak utánamegyek, és a végén még egy rakat feltennivalót szedek össze. És persze a már kimentett és feltöltött "végleges" oldalt aztán még háromszor töltöm fel újra. Összességében a betervezett tíz perc helyett inkább órányi elfoglaltság jön össze.
Ma némi profilbővítésre is rászántam magam, és az egy ideje gyűjtögetett (és mostanában gombamód szaporodó) cserkész vonatkozású blogokat is feltettem. A sajátomat egyenlőre nem, majd ha többet írok a cserkészetről, talán akkor érdemes lesz rá... :).
Teknős blogjában viszont találtam valamit, ami nagyon elgondolkodtatott. Először arra gondoltam, hogy ezt meg kéne mutassam Kincnek, neki szoktam mostanában időnként megpróbálni elmagyarázni (haha) a cserkészet esszenciáját - mintha ez lehetséges lenne. "Gotta feel it" ugyebár. De azért néha egyeseknek sikerül valami - és Teknősnek átkozottul nagyon sikerült. (Főleg, hogy közben a Juno Reactor: Angels and Men ment a háttérben - gyilkos kombináció, legalábbis nekem és most). De igazából nem vagyok benne biztos, hogy mindez tényleg arról szól-e, amire Kinc kíváncsi, sőt. Sokkal inkább arról, aki írta, vagy aki valami miatt hozzá hasonlóan már visszatekintőben van az egészre. De valahol benne van az egész esszencia is, csak tudni kell megtalálni. Én meg tudom, nagyon is. Főleg hogy én is Teknőchöz hasonló harmincas veterán vagyok már, bár még nem az a megállapodott házasember, mint ő. :) De mondjuk Kinc nem biztos, hogy ebben is megtalálná, bár ki tudja... (Azért persze próbáld meg, Kinc! :))))
Mindenesetre le a kalappal, Teknőc, ez ott volt.
Nekem eddig egyszer sikerült ehhez hasonlóan ütőst írnom cserkész témában - talán majd megjelenik egyszer az is valahol...

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr40257994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: cserkészet
süti beállítások módosítása