<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Aranyos...

2008.10.02. 14:47 | külképviselet | Szólj hozzá!

Tegnap  ügyfélfogadáson volt benn nálam egy aranyos középkorú vegyes házaspár. Azazhogy igazából nem is házaspár, mert épp készültek házasodni. Újra. 1971-ben már összeházasodtak ugyanis, de aztán 1993-ban elváltak. Most pedig szeretnének újra összeházasodni, és ehhez ugye magyar állampolgárnak tanúsítvány kell, ezért jöttek. Elmondásuk szerint mindvégig, a válás után is, együtt éltek, együtt maradtak, igazából nem változott semmi, most viszont úgy gondolják, hogy ha már együtt maradtak, akkor újra hivatalosan kellene. Aranyos sztori. Csak azt nem értem, miért váltak el. (Ez az újraházasodásosdi nem kis pénzükbe van: csak nálam 140 Eurót hagytak a papírokért, és akkor még jönnek a lengyel eljárás költségei.) Jól összeveszhettek valamin... Mindenesetre túlélték - bár minden elvált házaspár ugyanígy járna. :)

Délután viszont némiképp rossz kedvem lett. Kezdődött azzal, hogy 6-ra jött a tulaj és az ingatlanügynök nő egy utánam jövő potenciális bérlővel megnézni a kecót - én pedig 6-ra mentem volna edzésre. Ráadásul amikor megjöttek, kiderült, hogy jön egy valami festő is, aki majd a távozásom után kifest, és ez a tag vagy fél órát késett. Én tűkön ültem, és már ott tartottam hogy elküldöm őket mert mennem kell, amikor végül beesett. Végül 6 40-kor tudtam csak elindulni az edzésre, ahonnan egy órát késtem - mondjuk szerdán harcos nap van és ez nem annyira számít. Az viszont számít, hogy megintcsak bedöglött a vacak fegyverem érintkezője, és csak kb. minden harmadik találatot jelezte be, és sajna nem volt épp tartalék fegyver szabadon, úgyhogy muszáj volt azzal az ócskavassal harcolnom. Emiatt a 6 csörtéből csak egyet nyertem meg, és elvesztettem ötöt. Ami azért bosszantó, mert ezekből egyet evidensen én nyertem volna meg ha rendben van a fegyverem (olyan találatokat vittem be hogy ívbe görbült a penge - de hiába, mert a gép nem jelzett, úgyhogy hehe, nincs találat!), és a többi négyből is kettő elég kétesélyes, hogy nem én nyertem volna-e. Kettőt ígyis úgyis bebuktam volna, azt nem vitatom, de ez azért bosszant. Ennél többre vagyok képes...

Ma viszont laza napom van idebenn, nincs sok meló, ezért is értem rá ezt a postot befejezni. Nemsokára pedig indulok egy magyar cég által szervezett borkóstolóra, sziasztok! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr39692558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport konzuli mindennapi bosszankodás
süti beállítások módosítása