<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

A büdös francba!!!!!! #@!!!

2008.01.14. 23:12 | külképviselet | Szólj hozzá!

Na máma elcsesztem, és csak magamnak köszönhetem.
Háziverseny, tőrben, 5-ös csörtékkel.
Az első csörtében Monika. Nincs szokva a tőrhöz, párbajtőrben országos bajnok meg minden, de itt egy sereg párbajtőrös beidegződése van, ami mondjuk nekem is, de én az utóbbi időben dolgoztam ezen, ő nem. Sikerült ezt kihasználnom, meg is leptem (alábecsült), egy pillanat alatt 3:1 volt nekem. Akkor óvatosabb lett, feljött 3:3-ra. Ekkor csinált egy hülye hibát és 4:3 nekem. Egy találaton múlt volna, de ekkor én becsültem alá őt. Az eredmény: 5:4 neki.
A következő körben Marek: ő rendszeresen edz tőrben is, úgyhogy ebben is magasan jobb nálam. Simán lemosott 5:2-re, de ebben is rohadtul idegesített, hogy háromszor is ugyanazzal a hulla egyszerű módszerrel kapott el: színlelt támadás jobbra, és amikor megcsináltam a 6-ost, kitöréssel durr a bal vállamba - egyszer sem értem vissza 4-esbe.
Harmadikként Michał, aki párbajtőrben szintén jobb nálam, de tőrben volt keresnivalóm. Végül 5:3 lett, bár ebben szerintem benne volt, hogy Grzesiek úgy bíráskodott, hogy közben az eredményeket írta, és megadott minden találatot amikor égett a lámpa, és szerintem letojta a konvenciót: megadta azt is, amikor az én támadásomba piszkált bele Michał védés nélkül. Ami párbajtőrben szuper, de itt nem kéne találatot érjen. Mindegy, úgyis legyőzött volna, csak esetleg tovább tart neki. Legalább az vigasztalt, hogy ő is bepróbálkozott a Marek módszerével (miután előtte végignézte a csörténket), de nála simán védtem - neki ehhez még nőnie kell. :)
Negyedik körben Karinát szegényt kötelezően lemostam 5:1-re (egy szimultánnal neki), de ezek után is max a negyedik helyet hozhattam volna, ha az utolsó csörtében győzök Wojtek ellen.
Ezen húztam fel magam a legjobban. Mondjuk tény, hogy nekem a harmadik egymást követő csörtém volt, ő meg előtte két kört pihent, de kondícióval mégis nekem kellett volna jobban bírnom. Basszus, nem így volt. Még körül se néztem, és már 2:0 volt neki - és olyan trükkökkel, amiket már ezer éve nem szoptam be! Kínkeservesen feljöttem 3:3-ra. Már kezdett lassulni, és tudtam, hogy most ha kicsit megugráltatom, egy perc múlva már csak hápogni fog. Ehelyett én hápogtam. A lassú trükközés pedig neki kedvez. 4:3 neki, majd átláttam az egyik ósdi beguggolós trükkjét és nyakonkaptam, 4:4. Ekkor kellett volna távolságot tartva megugráltatnom, de egyszerűen nem bírtam, a szemembe folyt a veríték, úgy kivoltam mintha valami nyavalyás Cooper-tesztet futottam volna épp, mint anno a suliban. Inkább trükközni próbáltam, kerüléssel bal vállra. Elkaptam, de ő belepiszkált és a hasamra támadott. Szimultán - Grzesiek pedig neki adta a pontot.

Hát erre az egészre csak egy kommentárom lehetett: a rohadt életbe!!!!!! Kis szerencse, jobb kondi, és harmadik lehettem volna. Ehelyett ötödik, hatból. Azt meg senki nem fogja nézni, hogy ebből kettő 5:4 és ráadásul az egyik szimultánból, bírói döntéssel. Szuper. Van még mit tanulnom.
Ilyen a boksz...

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr73297736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport
süti beállítások módosítása