<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

egyszer fenn...

2007.12.03. 22:24 | külképviselet | Szólj hozzá!

A mai edzésen csak hárman jelentünk meg a csoportból, így a dolog annyiban érdekesebben alakult, hogy a szokványosnál jobban elmélyedtünk a technikai analízisben. A szokványos bemelegítés és néhány alapgyakorlat után Wojtek és Karina félrevonult egy kardcsörtére, én pedig gépen vívtam Monikával párbajtőrrel, aki minden találat után egyből kommentálta mit csinálok jól vagy rosszul. Egy ilyen 10 perces kis menet alatt esküszöm többet tanultam, mint akárhány korábbi edzés, vagy akárhány "sima" (kommentár nélküli) csörte során. Mondjuk a konklúzió nem volt egészen új - elsősorban a védekezés utáni ellentámadásokon és a fegyver hegyével való "induláson" kell dolgoznom, sokszor kosárral indultam, és a kezem sem tartottam ki eléggé, Monika jó párszor elkapott a karomon jobbról.
A végére aztán még beiktattunk 3 csörtét 5 találatig, mindenki mindenki ellen, párbajtőrrel és gépen. Az elsőben Wojtek 4:1-ről fordított 5:4-re Karina ellen (láthatóan alábecsülte, de a végén összeszedte magát), utána én 5:0-ra mostam le szegény Karinát - és ez egyértelműen a korábbiaknak köszönhető. A végén Wojtek lenyomott 5:3-ra, ez van. Fáradt voltam már... :):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr24251458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sport
süti beállítások módosítása