<

Külképviselet

Otthon Itthonról nézve...

Elöljáróban

Kedves Olvasóim!
Ez itt egy blog, vagyis internetes napló, és nem nagykövetségi honlap!
A név egyezősége csupán véletlenszerű. Az ezen az oldalon megjelenő tartalom kizárólag magánemberként írott véleményem, elgondolásaim és általános mondanivalóm gyűjteménye, amely semmilyen módon nem tükrözi semmiféle magyar külképviselet, sem a magyar külügyi kormányzat, vagy bármely egyéb állami szerv hivatalos álláspontját. A blogban szereplő személyek és történések kapcsolata a valósággal áttételes és erősen szubjektív.



Magyarul - szürke

Po polsku - jasnobrązowe

In English - light green

Utolsó kommentek

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • V.E.: "Az egyik szemem sír, a másik meg nevet" Engedtessék meg nekem. Boldog vagyok, hogy együtt vagyunk... (2009.08.25. 17:05) ...és vége.
  • Kin(c): hüpp-hüpp máris hiányzik... szerettelek olvasni...mégha annyiszor le is húztál... jó lenne ha írná... (2009.08.25. 09:30) ...és vége.
  • Kin(c): huh...ale styl... obecnie nie podzielam Twojego entuzjazmu i zachwytu wobec Waw... szczególnie po ... (2009.08.25. 09:08) Warszawa, moja kochana...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nick grabowski: mondd, hogy lesz új blog (2009.10.29. 22:29) ...és vége.
  • V.E.: Ja to dobrze rozumiem. Nie jestem polka, ale w ostatnich dniach mojego stalelgo pobytu w Warszawie... (2009.08.25. 17:19) Warszawa, moja kochana...
  • Kin(c): most viszont Te nem vagy itt és nekem nem kellemes ez... (2009.08.25. 09:05) Last day
  • Gyopár&Csom: Agár és Meli itt is jártak, de akkor még volt velük Zsiráf és Pingvin. Imádom a Kapisztránokat! (M... (2009.08.18. 10:05) Alighanem az utolsó előtti bejegyzés...
  • külképviselet: Eleinte én is így voltam ezzel, úgy kellett kifejlesszem magamban a képességet, hogy - vicces dolg... (2009.08.07. 21:26) Vicces feliratok lengyelországból 8.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jukebox :)





Nagy testvér figyel!

Ahonnan jösztök...



...ide :)



CURRENT MOON

Gáááz!

2008.03.03. 23:02 | külképviselet | Szólj hozzá!

Ma reggel a reptéren kezdtem, és a posta mellett behoztuk a kövire Ivánt, aki ma jött meg a szabiról. Mivel nem tudtuk hazavinni a kocsijáért (elég jelentős dugó volt, és nem értünk volna vissza az ügyfélfogadásig), felajánlottam, hogy majd én hazaviszem este.
Este fél ötkor aztán el is indultunk időben. Én még beugrottam pénzt váltani, Iván mondta hogy semmi gond, épp arrafelé szokott menni ő is, az az időben rövidebb út.
Innentől kezdve - írd és mondd - több, mint másfél óránkba telt eljutni Iván kecójáig. Azon az úton, ami Iván elmondása szerint általában 20 percet vesz igénybe. Valami történhetett egyébként, mert 4 szirénázó mentőautóval is találkoztunk, bár ez nem biztos, mert épp az út mellett van az MSWiA kórház, lehet, hogy ez csak a normál forgalom volt. Balesetet mindenesetre nem láttunk.
Mindez elég jól érzékelteti, hogy milyen a forgalom Varsóban. Ez egy elvileg gyorsan járható, dugómentes út volt. Az kedves olvasó fantáziájára bízom, milyenek a bedugulónak elkönyvelt útvonalak. Tömény borzalom. Végül 1/2 7 előtt értem haza, 1/2 5-ös indulás után. Szegény Iván sűrűn kérte a bocsánatot, és biztosított, hogy ez általában nem így van, pedig abszolút nem őt hibáztattam, hanem azt a töketlen közlekedésszervezői bagázst, amely nem képes egy a háború után nulláról újjáépült, mérnökasztalon tervezett, minimum 4 sávos főutakkal bőségesen ellátott város forgalmát úgy megszervezni, hogy az minimálisan átjárható legyen. Inkompetencia a négyzeten.

Este aztán voltam edzésen, és már akkor azonnal érzékeltem a két hét kihagyást - nem voltam képes pár percnél tovább vívóállásban maradni, a lábam és a karom egyaránt tiltakozott. Olyan izomlázam lesz holnapra hogy ihaj, már most érzem... :s

Amikor meg hazaértem, Kinc átkapcsolta a TV-t a Tomb Raiderről, mondván, hogy Angelina Jolie-nak túl jó mellei vannak ahhoz, hogy nézzem. Hogy a csajok mire nem képesek néha, tényleg elképesztő... Végül aztán engedélyt kaptam a film nézésére (szerintem főleg azért mert őt érdekelte :), bár őszintén szólva nem érdekelt különösebben. Inkább feljöttem blogolni, ez érdekesebb. :)))

És a végére kaptok ma egy kis zenét, rég küldtem már. Gotan Project - Mi Confesión. Valahogy így dobog Argentína szíve... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mission.blog.hu/api/trackback/id/tr98364367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene sport warszawa mindennapi bosszankodás csajdolgok
süti beállítások módosítása